1. Kullanmakta olduğunuz uygulama üzerinden elektronik ortamda hizmet almak istediğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
2. Alıcılar, satın aldıkları ürünün/hizmetin satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
3. Alıcı, satın aldığı hizmetin bedelini ödemez veya banka kayıtlarından iptal ederse, Alıcı’nın hizmeti sunma yükümlülüğü sona erdiği gibi hizmetin sunulması halinde de Satıcı’nın ilk bildirimi üzerine derhal, nakden ve defaten tazmin edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder
4. Hizmet sunulduktan sonra, Alıcı’nın ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan hizmet bedeli ile ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı’ya ödeme yapılmaz ise, Alıcı, Satıcı’nın ilk bildirimi üzerine derhal, nakden ve defaten ödeme yapacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
5. Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve hizmet süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret iade edilir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde hizmet bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
6. Alıcı, şarj istasyonlarının her bir kullanımından önce aşağıda sayılan temel güvenlik kontrollerini gerçekleştirmekle yükümlüdür. Alıcı, bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla, aşağıdaki şartlardan herhangi birinin yokluğu durumunda istasyonu kullanmayacağını kabul ve taahhüt eder:
a) Şarj istasyonunun kullanıldığı anda haritada "kullanıma uygun" (yeşil renkte) olması.
b) Şarj kablosunun ucunda eğrilme, kırılma ya da herhangi bir hasar olmaması.
c) Şarj istasyonunda herhangi bir hasar işareti, arıza uyarısı veya diğer açıkça görülebilecek mekanik problem olmaması.
d) Hizmet alınmak istenen şarj istasyonunda gözle kolayca tespit edilecek şekilde bir altyapı çalışması, arıza, yangın olması, çalışma saatleri içinde olunmaması gibi güvenli şarj koşullarının bulunmaması
7. Alıcı, yukarıda sayılan kontroller sırasında istasyonda herhangi bir problem tespit eder ise şarj bağlantısını keserek gerekli önlemleri alacak ve derhal mobil uygulama üzerinden ya da 444 0 973 telefon numarasını arayarak Satıcı’yı bilgilendirecektir.
8. Alıcı, Sözleşme'nin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde, Sözleşme konusu Hizmetlerden henüz yararlanmamış olmak koşulu ile, Satıcı’ya web sitesinde yazılı iletişim kanallarından herhangi biri aracılığıyla ulaştıracağı web sitesinde mevcut Cayma Formu veya cayma kararını bildiren açık yazılı beyanı ile Sözleşme'den cayabilir.
9. Üye, kendi takdirine bağlı olarak, üyeliğini ve Sözleşme'yi, dilediği herhangi bir zamanda, herhangi bir neden göstermeden ve tazminat ödemeden Satıcı nezdinde oluşmuş tüm borçlarını ödeme sorumluluğu saklı kalmak kaydıyla sona erdirerek, Hizmet alımını durdurma hakkını haizdir. Üye'nin, üyeliğini sonlandırması için, Şirket’in https://zeyenerji.com.tr/ alanındaki internet sayfasında yer alan "İletişim" bölümünde yer alan iletişim imkanlarını kullanarak Satıcı’yı bu konuda yazılı olarak haberdar etmesi gereklidir.
10. Satıcı, kendi takdirine bağlı olarak, Üye'nin şirket nezdindeki üyeliğini ve işbu Sözleşme'yi, dilediği herhangi bir zamanda, herhangi bir neden göstermeden ve tazminat ödemeden sona erdirerek, Üye'ye Hizmet sunumunu durdurma hakkını haizdir.
11. Üye'nin işbu Sözleşme'ye aykırı davrandığının tespiti halinde, Satıcı’nın tüm zararlarını talep hakkı ile diğer yasal hakları saklı kalarak Sözleşme'yi feshetme ve Hizmet sunumunu durdurma hakkı bulunmaktadır.
12. Satıcı’nın Üye'nin üyeliğini sonlandırması için, Üye'nin Satıcı’ya verdiği iletişim bilgilerinden herhangi birini kullanarak, Üye'yi haberdar etmesi gerekli ve yeterlidir
ŞİRKET: Zey Enerji Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Şirket” veya “Satıcı”)
ADRES: Atatürk mah. Şehit Kerem Oğuz Erbay Sok. Esenpark Sitesi No:9 Narlıdere/İzmir
EPOSTA: info@zeyenerji.com.tr
TEL: 444 0 973
14. ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı ve temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi, banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir, doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir.
15. Her koşulda ALICI’nın zamanında ödeme yapamaması ve borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.
16. Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak banka hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz.
17. Uygulamamız üzerinden kredi kartlarınız ile ödeme yapabilir, online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.